Responsabilități:
- planificare procesului si realizarea bugetului
- analiza variației de producție si controlul stocului
- analiza variației lunare si raportarea inclusiv cu comentarii
- sa identifice proiecte de îmbunătățire împreuna cu directorul companiei si sa stabilească acțiuni pentru îmbunătățirea performantei; Aceasta include implementarea de programe de cost saving si monitorizarea indicatorilor cheie, de ex. productivitate, eficienta si analiza variațiilor
- Calcul cost si analiza; - Analiza KPI; - Optimizarea procedurilor de control financiar intern; -Întocmirea rapoartelor specifice;
- Colaborare strânsă cu colegii din diferite procese
Candidatul ideal
Experiență similara in domeniul controllingului financiar si operațional
Cunoștințe si înțelegere asupra normelor contabile- financiare Previzionare, pregătire si urmărire executare buget global al organizației
Cunoștințe si înțelegere a structurii de costuri in procesele de producție (routing, BOM, Quality cost, etc)
Analiza cost si marja de producție
Experiența in reporting local si internațional- centralizare si înțelegere date indicatori performanta diverși
Cunoaștere SAP- este un avantaj
- Operare PC - Excel - mediu spre avansat
- Limba Engleza - avansat
- Limba Franceza mediu-avantaj
- Persoana dinamică ,organizată ,pragmatică, atitudine proactiva
Oferta:
Pachet salarial avantajos in funcție de experiență
Asigurare medicala
Formare profesionala la locul de munca
Premii anuale