ASISTENT FINANCIAR/ ADMINISTRATIV


 

Pentru clientul nostru, o companie cu o impresionantă experiență în cadrul sistemelor de securitate și cu vechime pe piață arădeană, recrutăm un coleg care să aibă dorința de a asimila cunoștințe noi și care își dorește un mediu de lucru plăcut.

Ne dorim să avem alături de noi un coleg/ă care:


Să fie deschis să învețe
Seriozitate
Capacitate bună de comunicare și relaționare - atât cu clienții cât și cu colegii
Bune abilități de organizare, comunicare și planificare
Atenție la detalii
Cunoștințe economice și de contabilitate primară
Să dețină cunoștințe de operare pe PC - Word, Excel, email, etc.

Beneficii:


Lucrul într-o echipa stabilă
Program de lucru de Luni până Vineri
Posibilitatea de a învață lucruri noi
Posibilitatea de a crește în cadrul companiei
Salariul negociabil și se discuta în urmă interviului

Principalele responsabilități:


Evidență primară a documentelor: înregistrarea facturilor de la furnizori, chitanțele pentru încasări și plăți, bonurile de consum și deconturile de cheltuieli, etc;
Ține evidența la zi a operațiunilor ce țin de încasări și plăți
Colaborează cu departamentul financiar central
Activități de secretariat
Efectuează situații și rapoarte cerute de către conducere

Așteptăm CV-ul tău la adresa de email office@skills4future.ro sau apelează-ne 
0751.790.927!