Angajator: FinProm
cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office);
atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;
capacitate de analiză şi sinteză;
capacitate de adaptare;
orientare spre atingerea obiectivelor;
spirit de echipă;
studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj);
experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj);
cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj).
Responsabilităţi:
analizarea şi prelucrarea documentelor personale şi imobiliare necesare creditării;
utilizarea sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;
recunoaşterea naturii documentelor primite şi clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentaţiei;
analizarea documentelor primite şi deciderea asupra viitoarelor faze de procesare.
Beneficii:
- bonus de performanţă;
- card privat de sănătate;
- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;
- cursuri gratuite de limba italiană;
- training tehnic intern de specialitate;
- training de perfecţionare şi specializare;
- program full-time (L-V) /part-time (4h/6h);
- team building intern şi extern;
- închiriere biciclete FinProm;
- petreceri (party-uri).
FinProm, pentru cariera ta!
Compania noastra se afla pe Str. Cocorilor Nr. 24/A - ARAD.
Ne puteti contacta la urmatoarele numere de telefon: 0257.304.208 sau 0770.798.239!